2015. szeptember 16., szerda

BACK

Szóval. Lesérültem, piszok módon. Egyszer csak felkeltem arra, hogy a térdem nagyon fáj. Pihentettem, jegeltem, de két hétig nem éreztem javulást, és semmiképp sem akartam megkockáztatni egy komolyabb sérülést. Aztán elkezdődött az ősz, és összeszedtem egy csinos betegséget, hogy örültem, ha fekve kapok levegőt, nemhogy edzve. Így az edzések szépen lassan abbamaradtak és nagyon elkeseredtem.
Az első iskolai hetek most ismét arról szólnak, hogy megtaláljam a lehető legjobb táplálkozási módom, nagyjából átlássam, hogy mikor lesz időm edzeni. Akárhogy is, legalább kisebb, itthoni edzéseket muszáj lesz csinálnom, és természetesen mindig odafigyelek az étkezésre.
Egyébként megfigyeltem, hogy a hűvösebb időjárás és jóval sűrűbb időbeosztás mellett sokkal kevesebb folyadékot veszek magamhoz. Velem ilyen még sosem fordult elő: én telente is legalább három, de inkább négy liter vizet szoktam meginni, most pedig örülök, ha a két liter megvan. Ezen nagyon sürgősen változtatni fogok.
Ami a sérülést illeti, utána fogok olvasni a problémámnak, illetve szakértőt is keresek, ha ezen múlik. Addig pedig nagyon, még a lightos edzéseim esetén is sokkal fokozatosabban fogom terhelni a térdeimet.

Részletekkel minden reményem szerint hamarosan jelentkezem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése