2015. február 25., szerda

Januári filmnézések

Megfogadtam, hogy dokumentálni fogom a filmeket, amiket megnézek. Nos, a lista az asztalomon vár minden nap, vigyorog rózsaszínűen, de ez nem elég. Írni is szeretnék róluk. Úgyhogy leírom a kéretlen véleményemet. ^^

A lista

- The Babadook
- The Maze Runner
- I Origins
- Tibor vagyok, de hódítani akarok
- Poligamy
- Straw Dogs
- Coherence
- Hyperkocka
- Gone Girl
- Contracted
- Before I go to sleep
- Funny Games U.S.
- Two night stand

És a nyertesek

A legjobb a hónapban: Gone Girl (Holtodiglan)

Lebilincselő. Miután megnéztem, még sokáig űrt hagyott bennem. Fel kellett dolgozni.
A színészek zseniálisak, a történet idegőrlő. Hátránya, hogy elég elnyújtott, de tulajdonképpen elbírta. 9/10



A legrosszabb a hónapban: Contracted


Se eleje, se vége, se cselekmény, se izgalom. A főszereplő színészi játéka csapnivaló, ráadásul nekem még "szép" állapotban is szúrta a szemem. A szerepe szerint ő az a leszbea, akit mindenki imád, de senki nem kaphat meg. Miért imádja mindenki? Mit tud ez a lány? (Elérhetetlen, legfeljebb azt, de ezt az üzenetet sem tudta a film hatásosan átadni.)
Egyébként a film egyszerűen undorító. Ennyiről szól.
Volt egy pont, amikor már majdnem meghatott, már majdnem átéreztem a főszereplő kétségbe esését, de aztán valami rettenetes párbeszéd azt is elrontotta. ^^' 2/10

A legjobb horror: Funny Games U.S. (Furcsa játék)



Nem is horror, inkább thriller, de engedelmetekkel ide sorolnám.
Két szociopata betör egy nyaraló családhoz, hogy kínozza őket.
Nos, Michael Pitt amúgy is az egyik kis szerelmem, de csak nézz rá a másikra is: megjelennek és már borsódzik a hátad. És a szöveg, amit előadnak! Az eredeti, német verziót még nem láttam, de biztos vagyok benne, hogy sort fogok rá keríteni. Minden esetre ez a két srác nagy előnye a filmnek.
Ha fogékony vagy az értelmetlen kínzásra és a fekete humorra, fogyaszd egészséggel! 8/10

A legjobb vígjáték: Two Night Stand (Kétéjszakás Kaland)


Nem sokkal előzi meg a Tibort, azt is meleg szívvel ajánlom.
Ez a film tulajdonképpen egy szóval leírható: aranyos. De tényleg, egyszerűen aranyos. Két fiatal egy egyéjszakás kaland után bent ragadnak a lakásban. Lehet tippelni, hogy mi fog történni. Könnyed péntek estékre jó szívvel ajánlom! 7,5/10

A legjobb sci-fi: I Origins


Gyerekek, nem fogok hazudni: Michael Pitt. Pont.
Szemre specializálódott kutatók tesznek érdekes felfedezést. Bár a történet elég későn indul be, kb. a film feléig csak a románcot látjuk, az volt olyan szívmelengető, hogy nem unatkoztam. És jó volt tudósokat ábrázolva látni. A képen lévő jelenet az egyik, ha nem az abszolút kedvencem. :) Nem könnyű film, de élvezetes. 8/10

A legmeglepőbb: Before I go to sleep (Amnézia)


Ez a meglepetés most nem a jó értelemben meglepetés. Félre ne értsetek, élvezetes és érdekes ez a film, de messze nem annyira, mint a cím, a fülszöveg, a cast vagy a borító alapján vártam.
Egy kicsit olyan volt, mintha nem engedett volna minden jelenetet látni, mégis unatkoztam. Mintha ülnél egy paraván mögött, amin át látsz valamit, de nem mindent, és kíváncsi vagy, hogy mirpl maradsz le, de aztán inkább már idegesít. Egy nézést azért megér. 7/10

A csalódás: Hypercube (Hyperkocka)


Ez a film volt az újrasnézés a hónapban. Egyszer már láttam, de akkor nem tetszett. Most gondoltam, hogy talán nem értettem akkor, vagy elaludtam rajta, vagy ilyesmi történhetett, hát most majd tetszeni fog.
Nos, nem. Amennyire imádom a Kockát magát, ennek a filmnek annyira nincs semmi értelme. Inkább nézd meg még egyszer a Kockát, de ezt engedd el! 4/10

A legjobb színészi alakítás: Nicole Kidman (Before I go to sleep)


Idegesítő volt a film, de ami feszültség volt benne, az miatta volt. Ez a néni azért tud, na.
(Ugyanitt azért hadd jegyezzem meg ismét Michael Pitt nevét... ^^)

A plusz: Alexander Skarsgard (Straw Dogs)


Erről a filmről bővebben majd később... ^^

Köszönöm a figyelmet! A kimaradt filmekről is hamarosan írok. :)

Barbi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése