2015. július 29., szerda

T25 - 1. nap

Ma, az Úr 2015. évének, hetedik a havának és 29. napjának délutánján rászántam magam, és a frissen telepített gépemre helyeztem Shaun T legendás edzésprogramját. És megcsináltam az első napi adagot. És azt kell, hogy mondjam, hogy imádom ezt a pasit, de leginkább mozogni volt nagyon jó érzés.


A kezdetek

Nem ma próbálkoztam először otthoni edzéssel. Kb. két évvel ezelőtt édesanyámmal karöltve leadtam 8 kilót: szénhidrátelhagyás és otthoni Rubint Réka. Aztán abból visszajött 4, amikor újra elkezdtem szénhidrátot enni, de nem bántam, mert így is nagyon jót tett az a mínusz, és azóta is tartok egy életmódot, amivel többé-kevésbé tartani tudom a tömegem - erről egyébként fogalmam sincs, hogy mennyi. Jobbára elégedett vagyok magammal és jól érzem magam a bőrömben.
Néha veszek bérletet a terembe, egyébként itthon edzem combra, fenékre, hasra. Szóval alapvetően figyelek arra, hogy mit eszem és mozgok is.
De most egy kicsit elhagytam magam. Az utóbbi hetek melegében kizárólag vegetálni tudtam és komlószörpöt vedelni, ez pedig egy idő után meglátszott. A táplálkozással nem volt baj továbbra sem, de a méreganyagok és a mozgáshiány jól látszottak.
Ezért gondoltam, hogy a korábbiakkal ellentétben, amikor cardióról hallani sem akartam, most adok egy esélyt Shaun T-nek.

Első benyomás

Féltem. De a napokig tartó önutálat, ami mondom, nem is első sorban a tükör, sokkal inkább a büszkeségem miatt volt, megtette a hatását, és ma nagyon komolyan elterveztem, hogy ezt a 25 percet végigcsinálom. A többi edzésprogramot egyelőre hanyagolom, fene se akarja egy órán át ezt a szadizmust! :)


A hangok alapján szerintem a szomszédaimnak nem az volt az első gondolata, hogy edzem. :D
Na de a lényeg, hogy a tőlem telhető legjobban végigcsináltam (néha még azt sem bírtam, amit Tania diktál), de mint Shaun is mondja, nem baj, ha az elején nem megy úgy, mint nekik, hiszen hogy is menne, hanem, hogy ne állj meg. És ez sikerült. :)

Ráadásként még öt percet megcsináltam a kedvenc Rubint-féle comb-fenék sorozatomból is az Add újra önmagad!-ról, ez külön jól esett, mert rég "rékáztam" már, és egészen hiányzott a stílusa!

A későbbiek

Most ezt a harminc napot szeretném végig csinálni, erősödni. Ennek érdekében dokumentálom is a napokat, már csak önmagam motiválása miatt is. A többit majd meglátjuk. ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése